با تو...

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

عشق و هستی با تو معنا می شود

لحظه هایم با تو معنا می شود

دل که بی تو قطره ای نالایق است

با تمنای تو دریا می شود



نظرات شما عزیزان:

amir17
ساعت17:00---19 تير 1391
با اجازت این مطلبتو برداشتم

راضیه
ساعت14:39---16 تير 1391
لطفا اگر هستی همین جا جواب من را بده؟یا هر موقع اومدی خودت یه بار امتحان کن ببین میشه یا نه؟
پاسخ:سلام.ببخشيددير ج دادم.آره من تونستم برم


راضیه
ساعت14:33---16 تير 1391
سلام ابجی هر کاری میکنم توی وبم نمیتونم برم.رمز را که میزنم با این که مطمینم کد تصویری درسته ارور میده که کد تصویری اشتباه است.چی کارکنم؟

راضیه
ساعت15:04---14 تير 1391
http://www.girlZ7.blogfa.comبه این هم یه سر بزن ابجی واقعا دستت درد نکنه به خدا خودم نمیتونم بکنم.

راضیه
ساعت15:01---14 تير 1391
باشه عزیزم مرسی از این که برام کردی برو ببین توی این وب میشه یا نه اگر شد بهم خبر بده دستت درد نکنهhttp://jigooli26.blogfa.com/مرسی عزیزم

راضیه
ساعت12:26---14 تير 1391
سلام ابجی یه کاری برام میکنییه سر به این وبلاگی که میگم بزن بعد با اسم من نظر بگذار ادرس وبلاگ من را بده چون من هر کاری میکنم نمی تونم توی بلاگ فا نظر بگذارم خواهش میکنم تو برام این کار را بکن.http://www.loobia-bazar.blogfa.com

مهدی
ساعت9:51---14 تير 1391
بازدلم تنگ است

بازچشمانم باران می طلبد

آسمان دلم پرازابرهای سیاه دلتنگی شده!

بازمن تنهایم

ودرسکوت حتی صدای سازهم آرامم نمی کند

دل من بازکوچک شده!

برای آنکه نمیدانم کیست...

ولی غیبتش مرامی آزارد!

من خودم راگم کرده ام...!کجا...؟

این رادیگرنمی دانم...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,سـاعت 9:39 نويسنده رها
яima